Suosituimmat postaukseni 2017

Listaan tähän TOP 5 suosituimmat julkaisuni linkkien kera vuodelta 2017, mikä oli sinun suosikki postauksesi?

1.Fitnessmallin vatsamakkarat

”Rehellisesti sanottuna ensimmäinen reaktioni nähtyäni nämä kuvat oli “joo muuten kivat, mutta poistoon vaan, koska vatsamakkarat”. Olen kehopositiivisuuden puolestapuhuja, olen ylpeä vartalostani ja suurimman osan ajasta olen sinut itseni kanssa. Olen kuitenkin ihminen ja kamppailen täysin samojen asioiden kanssa, kuin muutkin. Minullakin on epävarmuuksia, jotka nostavat päätään aina toisinaan, mutten anna niiden hallita elämääni.”

FitnessmallinKuva: Janica Grönqvist

2.Normaalipainoinen = ylipainoinen?

 ”Viime perjantaina olin syömässä aamupalaa ja valmistautumassa lenkille. Selailin nettiä, kunnes törmäsin juttuun itsestäni Ilta-Sanomien sivuilla. IS oli tarttunut minun blogikirjoitukseeni Fitnessmallin vatsamakkarat. Tietysti otsikko oli hyvin provosoiva ja yli 500 Instagram kuvastani olivat valikoituneet juttuun juuri ne neljä kuvaa, jotka “paljastavat” hieman enemmän. Sitten siihen päälle, kun lukee VAIN otsikon ja katsoo kuvat, on netin anonyymit valmiina oksentamaan oman pahan olonsa kommenttiboksiin. Juuri tällaista käytöstä ja ihmisten mielikuvia siitä minkälaiseen muottiin jokaisen ihmisen pitäisi asettua, vastaan taistelen. Siinä vaiheessa, kun normaalipainoinen ihminen nähdään ylipainoisena ja ihmiset lähtevät joukolla lynkkaamaan, on jossain pahasti vikaa.”

NormaaliKuva: Marianne Sendenali

3.Seitsemän yleistä painonpudottajan kompastuskiveä ruokavaliossa

”Kurkkaa parhaimmat vinkit”

KompastusKuva: Janice Grönqvist

4.Eroon mässäilystä – 7 vinkkiä

”Kun herkkuhimo seuraavan kerran iskee ja tekisi mieli mässäillä, kannattaa kokeilla alle koottuja vinkkejä sen taltuttamiseen. Moni vinkeistä on myös sellaisia, joita toteuttamalla voit jo etukäteen ehkäistä tilannetta tapahtumasta.”

EroonKuva: Ava Training

5.Viiden liikkeen tehotreeni kahvakuulalla

”Kahvakuulaharjoittelu kehittää voimaa, kestävyyttä, tasapainoa, vartalon hallintaa ja koordinaatiota. Harjoittelu parantaa myös aerobista kuntoa pidemmillä työjaksoilla.

Tee kaikkia alla olevia liikkeitä 15-20 toistoa, yhteensä kolme tai neljä kierrosta. Voit tehdä liikkeet joko kiertoharjoitteluna peräkkäin tai yhden liikkeen kerrallaan.

Helppo ja tehokas hikitreeni koko kropalle!”

KahvakuulaKuva: Ava Training

Onko sinulla toivepostausta vuodelle 2018?

Seuraa myös:
Instagram @avatraining
Youtube: avatraining
Snapchat @annivall
Klikkaa Facebook sivuilleni tästä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

© 2019 Anni Vallius . Powered by WordPress. Theme by Viva Themes.